خدایا دوستت دارم

 

خدایا...

سلامت کردم و منتظر سلامت ماندم...

صدایت کردم و منتظر صدایت ماندم...

گریه ات کردم و منتظر دستانت ماندم...

خواهشت کردم و منتظر پاسخت ماندم...

التماست کردم و منتظر منتت ماندم...

آنقدر منتظرت ماندم که در انتظار عاشقت شدم...

آنقدر عاشقت شدم که دیگر سلامم صدایم گریه ام خواهشم التماسم و همه و همه را فراموش کردم

حتی حتی خودم را هم دیگر فراموش کردم

 روز ها و شب ها منتظرت ماندم ماندم ماندم اما نیامدی ولی من ایمان داشتم که می آیی

و اما اکنون پس از گذشت این همه سال تازه میفهمم که آن زمان

هم سلامم را سلام گفتی

 هم صدایم را شنیدی

هم با دستانت اشک هایم را پاک کردی

 هم خواهشم را پاسخ گفتی

و هم التماسم را اجابت کردی

ولی حیف دیگر خیلی دیر شده است خیلی...

و تو حالا فقط اسمت در زندگیم مانده نه خودت ...

تا چند وقت پیش فکر میکردم دیگر پشتت را به من کردی و مرا نمیبینی

ولی اکنون تازه میفهمم که من آنقدر از تو دور شدم که دیگر من تورا نمیبینم

وای خدای من مرا ببخش مرا ببخش

خدایا دوستت دارم

 

 

محمدرضا 

 



نظرات شما عزیزان:

دخترشیشه ای
ساعت11:46---24 دی 1393
بعضے ها را

بـכرقه ڪنیـכ حتے اگر لایق بـכرقه نباشنـכ..

بـכوטּ ڪنار زכטּ پنجره.. بـכوטּ سربرگرכانـכטּ به عقب ...

بعضے ها را

بـכرقه ڪنیـכ و بگذاریـכ به قلب هایے برونـכ כر انـכازه ے خوכشان …

حتے اگر مطمئـטּ باشیـכ روزے با چشمانے وحشت زכه و بے پناه بر خواهنـכ گشت …

زخم هاے خاطراتشاטּ را ببنـכیـכ … بوכטּ هاے ناروایشاטּ را بشوییـכ ...

غرور و כروغ و قضاوتشاטּ را כر چمـכانشاטּ بگذاریـכ و

بگذاریـכ به هر ڪجا ڪه بایـכ برونـכ، برونـכ …

بگذاریـכ כر گذشته به جایے ڪه به آטּ تعلق כارنـכ آرام بگیرنـכ …

برایشاטּ گریه ڪنیـכ… سوگوارے ڪنیـכ..وبـכانیـכ

ایـטּ از כست כاכنے ضرورے ست براے به כست آورכنے گراטּ بها…

بعضے ها را

تمام ڪنیـכ وכر گوشه ے بوכنشاטּ روباטּ بچسبانیـכ …

بعضے چیزها …

بت ها …. باورها … عا כت ها … آכم ها را

براے همیشه بـכرقه ڪنیـכ …

כست تڪاטּ بـכهیـכ … لبخنـכ بزنیـכ … قلبتاטּ را به بوسه هاے باכ بسپاریـכ ...

و به زماטּ اجازه گذشتنے سلانه تر را بـכهیـכ …

حالا بلنـכ شویـכ… شهامتتاטּ را تحسیـטּ ڪنیـכ ...

وخوכتاטּ را כر آغوش بگیریـכ


الهام
ساعت21:36---25 شهريور 1393
سلام وبت عالیه به منم سر بزن

مثل بید
ساعت15:01---26 بهمن 1392
قبول !
تو بنده ی خوب خدا
و هم دست او
و من :
تازه یادم آمده که شیطانم ....
از بس که آتش توی جان من انداخته ای
بالا تر از زیر تو
جای من نیست !


FaTeMe
ساعت20:42---19 آذر 1392
سلام ممنون که به وبم سر زدی لینکت کردم من لینک کن داداش
پاسخ:fateme jan adres webeto nazashti linket konam


سعید
ساعت10:32---4 دی 1391
همیشه اینگونه بوده....



همیشه اینگونه بوده است کسی را که خیلی دوست میداری زود ازدست میدهی پیش از آنکه خوب

نگاهش کنی مثل پرنده زیبا بال میگیرد و دور میشود



فکر میکردی میتوانی تا آخرین روزی که زمین به دور خود میچرخد خورشید از پشت ابرها سرک میکشد در کنارش باشی



هنوز بعضی از حرف هایت را به او نگفته بودی...هنوز همه ی لبخندهای خود را به او نشان نداده بودی.... همیشه اینگونه بوده....


Fatemeh
ساعت0:24---22 آذر 1391
سلام دوست عزیز
مرسی که وبم سر زدی
وب قشنگ و پر محتوایی داری
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.


ارزو
ساعت0:46---18 آذر 1391
زمانی که به اوج سختی و چه کنم چه کنم می رسی خدا همچین دستتو می گیره که باورت نمیشه عزیزدلم منم سختی زیاد کشیدم ولی همیشه امیدوار بودم و خوشحالم که تو هم امیدواری به خدا

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت16:12---10 آذر 1391
تبادل لینک انجام شد
وبلاگ با احساسی دارید....

امتیاز به کلبه یادت نره


zahra
ساعت16:01---10 آذر 1391
monajate shirini bood.

مرجان
ساعت15:57---10 آذر 1391
خسته نباشی عزیز.هم مطلبت هم اون عکسه بچه قشنگ بود.حالا واقعا اینو خودت گفتی؟؟ینی از ته دلت بودددددده!!!!؟اگه بوده خوشحالم که نظرت عوض شددددده!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, | 22:29 | نویسنده : م.ر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.